СМІ: Телепроект “Будьте здорові”

Проблема суглобів — одна з найдавніших серед захворювань людини. Традиційно болі в суглобах лікували грязями, масажем, гарячим піском, морськими ваннами. Як же сьогодні вирішують проблеми з суглобами? Чи кріп та петрушка рятують від болю в колінах? Про що свідчить клацання у коліні або хрускіт при ходінні? Що робити, якщо коліна болять “на погоду”?
Тож, про біль у коліні дізнавайтесь у новому випуску проекту “Будьте здорові!” – “Біль у коліні”.

У нас в гостях лікар-ортопед Інституту травматології та ортопедії Національної академії медичних наук України Чернобай Сергій Павлович.

Проблема суглобів

Ще в Давньому Китаї знали, що на стопі є багато рефлекторних точок, які відповідають внутрішнім органам. Тож протягом століть масаж ступень ніг вважався універсальним засобом не лише для підтримки здоров’я, але і для гарного настрою. Проблема суглобів вирішувана.

Як сьогодні вирішують проблеми з стопами? Чи можуть устілки допомогти людям з плоскостопістю? Що краще для здорової стопи – ходити вдома босим чи взутим? Звідки береться п’яткова шпора? Чи впливає на біль у ногах зайва вага?
Тож, про біль у стопі дізнавайтесь у новому випуску проекту “Будьте здорові!” – “Біль у стопі”.