МАГНІТО-ЛАЗАРНА ТЕРАПІЯ

Магніто-лазерна терапія – це фізіотерапевтичний метод лікування, що застосовується в різних областях медицини. Основною властивістю є вплив на людину лазерно-магнітного випромінювання низької інтенсивності і магнітного поля одночасно. Це дозволяє лазерним променям глибше проникати в тканини організму, посилюючи лікувальний ефект. У звичайному житті людина часто піддається таким видам опромінення, але набагато безпечніше і ефективніше вони будуть в строго дозованих кількостях.

Магніто-лазерна терапія

Комбінація методів дозволяє більш ефективно впливати на змінені тканини. Це виражається в здатності підвищувати місцевий і загальний імунітет і усувати запальні та дегенеративні процеси. Магнітолазеротерапія прискорює загоєння і регенерацію тканин і органів після ушкодження. При цьому використання методу магнітолазерної терапії не викликає побічних ефектів. Вона легко переноситься і дозволяє досягти стійкого довгострокового результату.

Магніто-лазерна терапія

Магніто-лазерна терапія. ЯК ВИГЛЯДАЄ ЦЯ ПРОЦЕДУРА?

Для проведення процедури пацієнт приймає статичне положення (сидячи або лежачи). Як правило, магнітолазерна терапія застосовується на відкритих ділянках шкіри (в окремих випадках – крізь дуже тонку тканину). Магнітолазер впливає на область патологічного процесу, однак будь-які больові відчуття при цьому відсутні. Відчувається лише слабке тепло. Магніто-лазерна терапія, тривалість процедури – 15-20 хвилин.

Ефекти після проведення курсу

• Позбавляє від больового синдрому і набряклості
  • Зупиняє руйнування кісток і хрящів при захворюваннях суглобів і хребта
  • Нормалізує кровообіг та обмінні процеси