ГІАЛУРОНОВА КИСЛОТА

Ін’єкції гіалуронової кислоти

Гіалуронова кислота

Гіалуронова кислота – не чужорідний для людського організму компонент. Вона присутня в більшості тканин, а найвища її концентрація спостерігається в сполучній. За рахунок великої молекулярної маси гіалурон утримує значну кількість вологи, багаторазово перевищує розміри молекули. Саме тому головною функцією речовини стає збереження води в тканинах і виконання ролі «змащення» для суглобів.

Препарат виконує як механічні функції змащування суглобів та покращення еластичності синовіальної рідини, так і біологічні – залишки гіалуронової кислоти всмоктуються синовіоцитами, внаслідок чого власна синовіальна оболонка пацієнта починає виробляти свою гіалуронову кислоту. Гіалуронова кислота робить внутрішньосуглобову рідину більш щільною та в’язкою, забезпечує кращий захист хрящової тканини. До того ж вона знімає запалення та прискорює процес відновлення хряща.

Гіалуронова кислота

Препарат рекомендується колоти з певною періодичністю. Все залежить від біологічних властивостей препарату, його густини, молекулярної маси.

Ми використовуємо так звані моноін’єкції, які треба колоти лише один раз на рік. Але все дуже індивідуально і залежить від того, які ушкодження суглоба, чи є необхідність у цьому уколі.

Гіалуронова кислота

Гіалуронова кислота. Ефекти після внутрішньосуглобових ін’єкцій

• Зменшення болю і поліпшення рухливості суглобів
  • Зменшення потреби в знеболюючих і протизапальних препаратах